Followers

Saturday, February 12, 2011

Jumaat yang Padat

Rasa hari ini jadual saya sangat pack. Bermula seawal 6 pagi sampai sekarang. 

Pagi ini macam biasa melaksanakan tugas sebagai guru praktikum bersama-sama partner praktikum yang tengah rajin sangat menjahit. Hmm. Kenapa eh? Tunggu entri seterusnya..hehe..

Pulang je dari sekolah, sempat pergi usrah. Jumpa Ummi, jumpa usrahmate. Alhamdulillah, masih ceria muka-muka guru praktikum walaupun penat. Thee. Kamu semua memang awesome! Perkongsian untuk hari ini tak kurang hebatnya. Terima kasih ummi atas perkongsian untuk hari ini. Jadi saya ambil kesempatan ini untuk kongsikan sikit apa yang ummi ada kongsi dengan kami. Renung-renungkan =)



*klik gambar untuk bagi jelas dan besar eh*

Sejurus habis je usrah, singgah di Jabatan Matematik menyerahkan tugasan kajian tindakan. Tapi Dr. Salwa takde. Takpelah, dah sampaikan dekat Pn. Aminah. Harap Dr. Salwa dah terima la eh.

Petang ni juga saya dah janji dengan roomate, Cik Zaila dan Cik Maziah untuk keluar. Niat asal nak betulkan printer masing-masing la. Memandangkan printer mempunyai kepentingan kepada kami, nak tak nak kami kena betulkan dia juga. Jadi dengan alasan ini, nak tak nak kami kena keluar juga petang ni. Hehe. Wajib keluar!

Cik printer pun selamat ditinggalkan di 'wad' untuk dirawat. Esok baru boleh jemput balik. Jadi memandangkan ada lagi masa, kami pun berpakat untuk menghabiskan masa bersama-sama. Ecece. Kami menuju ke suatu tempat untuk window shopping. 

*hanya mampu melihat sebab tak mampu nak beli*

*jumpa purse yang siap mangga..haha..
tak siapa boleh amik duit dalam tu*

Tapi bila sampai dalam kedai buku rambang mata la.

*rambang tak mata? Haha*

*Duta buku-buku motivasi*
(sambil tangan ke bahu mata ke atas..haha)

Dah selesai segala urusan dalam tempat ini, kami pun pulang. Sempat gak saya jumpa rakan-rakan bacarz! Diorang celebrate birthday Lizah. Suweeet tak? Dalam sibuk-sibuk masing-masing pun, kawan-kawan tak lupa tau! 
*Lizah bertudung hitam eh*

Happy birthday Lizah! Nantikan entri khas untuk kamu eh. *suspen tak? haha*

Stress macam mana pun kita, ingatlah kita still ada kawan-kawan yang sudi mendengar macam kawan Bacarz saya. Jadi jangan simpan-simpan, pendam-pendam. Luahkan. Percayalah, kaedah ini sekurang-kurangnya mampu mengurangkan tekanan yang biasa dihadapi guru-guru praktikum. gagagaga.

Cukuplah sampai sini. Letih tapi macam-macam saya dapat hari ini. Terima kasih semua!

P/s : Say no to Valentine Day!


2 comments:

koala comel said...

eh eh....ad pasal koala comel la...

Ila Aqilah said...

=)