Followers

Wednesday, February 9, 2011

Rindu Kabin 3

Dah lebih seminggu saya tak masuk kabin. Isk. Rindu wei!


*Kabin 3 dalam kenangan*

Kabin ni kelas kami untuk sebulan sebelum pergi praktikum. Sekarang kami sedang berpraktikum selama 3 bulan. Ini bermakna 3 bulan la kami tak masuk kabin. Sob3. 

Sepanjang kami belajar dalam kabin yang comel ini, kami sempat bergotong-royong membersihkan kabin. Hmm. Tak caya? Tengok lah betapa rajinnya mereka yang membersihkan kabin ni.





Memang pelajar lelaki kelas kami rajin kemas kabin ni pun. Jadi kami memang beruntung pun dapat sekelas dengan mereka. Haha.

Apa yang menariknya tentang kabin  kami ini ialah :

  • Kawasannya sangat strategik. ( Hanya kami je faham maksud strategik itu..thee)
  • Ia menggunakan air-cond.
  • Ia sangat comel dan kecil.
  • Kalau ada yang mengumpat dalam kabin, satu kelas akan dengar.
  • Kalau ada yang tersasul atau tersilap bahasa, satu kelas boleh point.
  • Ia tidak kedap bunyi.
  • Ia mampu menampung berat Bacarz yang saya kira beratlah juga ya. 
Dan macam-macam lagilah kelebihan Kabin 3 ni. 

Encik Kabin 3, kalau kamu mampu baca post ni mesti kamu terharu sebab hanya kami je yang sangat teruja untuk terus stay bersama kamu. Ada opsyen lain yang betah duduk dalam kamu? Takde kan? 

Kalau kamu nak tahu, hari-hari saya lalu jenguk kamu. Saya nampak ada opsyen lain menggunakan kamu. Tapi mesti sementara je kan. Saya tahu, kamu mesti nak kan kami yang sentiasa duduk buat kecoh dalam kamu kan?

Takpe-takpe, sila tunggu kami selama 3 bulan eh? Harap kamu bersabar. Kalau rindu, sila tengok-tengok muka kami ni.



Doakan kami berjaya mengharungi 3 bulan yang mencabar ini. Huhu.

P/s : Kawan-kawan, selamat berpraktikum =)

8 comments:

milk and cookies said...

Hehe. Yg pegang penyapu sorang je. Yg eksen lebih! Hehe.

Ila Aqilah said...

e'eh ada org tiup habuk..haha
a'ah..mmg camtu la perangai bacarz =p

Nurul Hidayah Isnin said...

a'ah la qila..aacchhoo!
btw, nice post..mmg rndu kt kabin 3.
tmbhn : kabin 3 sbg studio utk gambar candid
*dia pn msti rndu kt kita kn..=)

Ila Aqilah said...

haha..sampai bersin2 dekyah

kan? sangat rindu..
encik kabi 3 memang rindu kita wei =)

sYu's RaMLi said...

tmpat strategik sbb dekat ngan cafe ke? hahaa

Ila Aqilah said...

haha..pandai syu!
dan banyak lg kestrategikannya =)

~An-nur~ said...

best of luck dear,
smoga urusan kamu dipermudahkan ;))

Ila Aqilah said...

thanc auntie =p
amiiin