Followers

Saturday, June 18, 2011

Tak Terlepas Juga

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Kejap je dah hari Sabtu, esok dah mula gerak balik kampus tercinta. Haruslah bersemangat, final sem ni. Thee. Se Ma Ngat! 

Sorakan semangat dah dilaung. Ok, mane itu encik semangat? Saya tunggu awak eh, esok mesti dah sampai tau! *merapu*

Nanti bila dah balik mesti jarang tengok muka mereka berdua. Isk. 

Ila main-main je
jangan marah eh nanti nampak tua :p

2 hari lepas, tengah duduk-duduk online mak datang. 

"Ila nanti downloadkan episod akhir Nora Elena. Mak nak tau ending dia."

Tak lama lepas tu, ayah datang plak;

"Ila, kau ada download Maharaja Lawak tak? Nanti sebelum balik simpankan kat laptop ayah. Ayah nak tengok. Best kan?"

Oh, tak terlepas juga mak ayah daripada fenomena tv sekarang. Haha. Baiklah. Ila tengah tunaikan. Suka tak? 

P/s : Apa pun boleh! :)

4 comments:

niena shopping2u said...

sweet, nmpak cam fmly bahagia.. slmat memulakan sem baru :)
nway akak singgah sni & follow

qila~ said...

kamo bakal cikgu ka? :)

Ila Aqilah said...

kak niena, tima kasih..nanti kita datang follow akak gak :)

Ila Aqilah said...

qila, a'ah..kite bakal cikgu..thee..nape?
same eh?