Followers

Friday, March 25, 2011

Ayah, Selamat Hari Lahir!

Assalammualaikum
Salam Sejahtera

Alhamdulillah, 
hari ni ayah saya dah genap sekian-sekian tahun. 
Tak mahulah kantoikan umur ayah. 
hehe

Selamat hari lahir ayah!
Cantik tak tulisan ayah? 
Tulisan seorang cikgu memang cantik..thee

Buat ayah,
Selamat hari lahir Ila ucapkan. 
Moga Allah panjangkan umur ayah serta memberkatinya. 
Lagi, Ila doakan agar disihatkan tubuh badan, 
hindar dari segala penyakit. 

Semoga ayah mendapat kebahagiaan dunia dan akhirat 
di samping isteri tercinta dan anak-anak tercomel. 
Hehe. Nyempat lagi.

Siapa yang tak kenal ayah saya?
Sila angkat tangan macam usop! Hehe

Sedikit tentang ayah;
Ayah seorang yang tegas tapi kelakar. 
Hmm. Macam mana tu?

Macam mana pun, saya mau bakal suami saya
macam ayah saya, boleh tak?

Apa pun,

 Dan lagi,

P/s : Ayah nak kek secret recipe gak ke? 


3 comments:

tqa hamzah said...

ayah...slamat ari lahir juga ok!!!!heheheh...td kte wish ayah b0leh gelak..ntah ap2 aje...hahahaha

p/s::sm0ga ayah cpat dpt mnantu ok!!hwhehehe...ila ap lg..cpat2 la grad ok!!heheheh

Ila Aqilah said...

nak tau tak, ila msg ayah pg td sikitnye panjang lebar..dia balas sepatah perkataan..terus down..haha

p/s : nampak sangat ko yg gatai!

tqa hamzah said...

hahaha..yeke????ayah balas ap wei??pg td ayah service kete la....xde mse nak lyan k0..bek lyan kete ksyangan ayah 2..hahahA