Followers

Friday, March 4, 2011

Selamat Hari Lahir Zaila =)

Assalammualaikum 
Salam Sejahtera

Selamat hari lahir rumet!


Dia rumet saya.

Kami dah jadi rumet hampir 5 tahun tau. Lama tak?
Setiap masalah yang saya hadapi saya banyak ngadu kat dia
Boleh dikatakan semua rahsia, perkara yang saya suka atau tidak dalam tangan dia.

Zaila sangat faham akan diri saya.
Dia boleh jadi suri rumah yang sangat rajin.
Kuat membebel tapi segala bebelannya berasas!
Segala tegurannya adalah untuk kebaikan semua.
Dia seorang yang matang.

Pernah bergaduh?
Mestilah..kalau kami gaduh, satu blok boleh dengar..

Pernah terasa hati?
Pernah, tapi bila terasa pandai la kami clearkan balik.


Zaila, sila tengok cermin nampak siapa?..thee..

Sempena hari lahir kamu, 
nah amik kek ni..


Daripada qilah dengan wani,
tapi kongsi dengan diyana eh? hehe


Semoga Allah permudahkan segala urusan mu,
Panjang umur, murah rezeki
Bahagia dunia akhirat.

Lagi ucapan untuk kamu..
Semoga dapat posting dalam Melaka..
Amiiiiinn..

Tadi pun berbekalkan dengan duit RM10 yang kamu bawa,
anggaplah kami celebrate birthday kamu eh
dekat sini makan sampai licin..


Terima kasih kawan-kawan =)



entah apa yang diorang tengok..haha

Cukuplah untuk hari ini,
entri panjang khas untuk kamu kot Zaila..
patut bangga =p

Sekian.


10 comments:

farah booboo said...

selamat hari ulang tahun kak zai!

Ila Aqilah said...

thee..selaku wakil eh
terima kasih farah =)

Tipah Va Va Voom said...

cepat gile akk updte...perghhh....tabeekk springgg arr....hihi

sizuka[Izzati] said...

happy birthday kak zai~!

Chempaka Sari said...

ntah nye qila..pantas tol kau..haish..haha..aku tumpang sekaki la ek untuk entri nih..aku males nak naip lah..hahaha

Ila Aqilah said...

tipah, nyambil duk layan kamu baca anis, akak update la kejap...hehe

Ila Aqilah said...

izzati, nanti akak sampaikan eh ;)
tima kasih

Ila Aqilah said...

haha..hei cik chempakasari
mane bleh men tumpang2 =p

~An-nur~ said...

mahu entry seperti ini juga ok, saya jelas ;))

Ila Aqilah said...

haha..boleh, tapi berbayar la =p