Followers

Saturday, May 7, 2011

Cecite Kartun

Assalammualaikum
Salam Sejahtera

Cecite saya tengok zaman kecik-kecik dulu kan..

Nak tau tak apa?

Ni lah dia..thee


..Tomatoman dan rakan-rakan..
*suka tengok Tomatoman main kayu tik tok*


..Papa Yokies dan family..
*riang gembira senang hati, adik comel dan digemari
Mari bersama kita hiburkan hati
Riang gembira kita nyanyi
lalalalala.....*




..Sailormoon..
Dengan kuasa bulan! Akan menghukummu!
*trademark*


..Power Rangers..
*go go power rangers!*
Cop, amik warna pink!


..Ultraman..
*lampu tu biru, ultraman ada banyak tenaga lagi :p*


..Doraemon..
*suka pintu ajaib doraemon*

Saja nak share, rindu zaman kanak-kanak wo!

P/s : Sekarang dah tak tengok kartun dah.
http://www.emocutez.com
Betul, tak tipu!

14 comments:

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

knpe skrg dah xde kartun Papa Yokies tue... ? =_=

Azam Sad said...

ahha, sama je citer kartun yang saya tengok masa kecik-kecik dulu...dan sampai sekarang.. =.='

erkk, tak dah tak tengok pun..hehe :p

Nurul Hidayah Isnin said...

Ah...dusta semua tu..
kartun masa kecik2 JE kunun..
skrg pn same..wahaha!

Ihsan Arifin said...

suke tengok sailormoon :)

finiey said...

suke tengok doremon. Sebb nk tgok alat ap yg nak keluar dari poket dye. Hikhik. yang tomato man tu tak pernah tgk pun. adakah cannel kita tak same :P

Ila Aqilah said...

izz kan? isk..papa yokies tu comel kot..huhu

Ila Aqilah said...

azam, ye ke? kalau masih tengok ngaku sajelah..haha

Ila Aqilah said...

dekyah, are u talking in front of the mirror??? haha

Ila Aqilah said...

eeiii..ihsan, awak lelaki, tengoklah dragon ball! :p

Ila Aqilah said...

haha..fini, tolong jahitkan poket doraemon kat baju2 akak bleh?
lainlah canel kita, fini kuar ambat setahun..tu pasal tak jumpe tomato man..hehe

Izaty said...

ape main cop2 power rangers pink niiiiii!!!!

ReDiculousLy said...

suka gak tomatoman....

tomato tomata tomato mata
tomato tomato tomato mata
tomato ke i ba u....
(lagu tomatoman)


keluarga yokies pun suka....
comey....

Ila Aqilah said...

ruby biarlah! haha..fibi dah cop dulu :p

Ila Aqilah said...

kak elly lagi hebat, ingat tu lagu tomato man..qilah dah lupe dah..