Followers

Thursday, May 5, 2011

4 Perkara

Assalammualaikum
Salam Sejahtera

Entri kali ini saya nak lunaskan hutang  Cik Chempakasari dan Adik Fini. Lepas jawab tag ni mesti lega sebab dah jawab ini hutang. Hehe.

4 perkara tentang diri saya :
Simple
Bakal guru
Perempuan
Tak tinggi

4 nama manja :
Ila
Qilah
Aqilah
Fibi

4 perkara baik saya buat hari ini :
Mengajar
Teman practicummate cuci kereta
Mendengar cerita roommate
Teman cari barang murid

4 Tempat yang nak sangat pergi :
Rumah mak ayah
Bakal rumah sendiri
Rumah cantik-cantik
Rumah kemas-kemas

4 benda wajib bawa kalau keluar :
Handphone
Purse
Bedak
Lip balm

4 perkara akhir sebelum join contest ini :
Main game
Main mesej
Melayan karenah Maziah, Ira, Zaila
Tengok video 'angry bird make a peace'


4 orang yang paling sayang dalam dunia :
Family (mak, ayah tqa, cla, afiq)
Ila Aqilah..thee
Encik Bos
Muslimin Muslimat 

4 jenis ragam manusia yang jumpa hari ini :
Rajin tengok cerita korea
Kelam kabut
Annoying macam annoying orange..haha
Berbudi bahasa

4 misi yang perlu dicapai tahun ini :
Belajar menjadi bakal guru sebaik mungkin
Mengenali rakan IPGKTI dengan lebih baik
Pertingkatkan amalan baik
Jauhi amalam tidak baik

4 tabiat buruk:
Suka tidur meringkuk
Cerewet
Kuat mengunyah
Slow

4 perkara saya fobia :
Barbie doll

*ni semua sebab chucky!!*

Kucing itu sangat comel *treatment*
Kerang
Bola hoki

4 sebab join tag ini :
Kena tag oleh chempakasari
Kena tag oleh fini
Takde keje nak buat
Suka hatilah

P/s : Sesiapa yang baca, sila jawab tag ini! Amaran keras..:p

8 comments:

Jalak Lenteng said...

hahaha...hati2 cikgu yong peng...huhu

Ila Aqilah said...

kenapa plak hati2 man? haha

Chempaka Sari said...

uiks....ko buat dengan rela ke tak nih? hahaha...

Ila Aqilah said...

chempakasari, untuk kamu qilah rela..thee..*blushinglah pe lagi :p*

Azam Sad said...

ahha, rasanyer ramai kot budak-budak lain yang takut dengan barbie doll disebabkan cerita chucky tu..hehe

Ila Aqilah said...

haha..kan? chucky tu menakutkan!

koala comel said...

mengong!!!!

Ila Aqilah said...

annoying koala! :p