Followers

Thursday, December 30, 2010

Contest Aku dan Generasiku

Saya baca entry contest ni kat blog Adik Fini dan agak tertarik untuk join contest ni. Terima kasih fini =).

Ok, ni first time saya join contest sebegini. Apa yang menariknya contest ni ialah ia khusus untuk para pendidik juga bakal pendidik macam saya. Jadi saya layak join contest ni kan? hehe.




Syarat-syarat pertandingan:

  • Jadi Follower blog ieqa.
  • Copy banner di atas dan letakkan pada entry dan sidebar blog anda serta link kan ke entry ini. *tak nak letak kat sidebar pon tak pe. Tapi wajib letak kat entry ok*
  • Buat satu entry tentang contest ini . Tajuk: Contest Aku dan Generasiku.
  • Upload gambar anda bersama-sama anak didik/murid anda. [tak kisah bilangan murid tu. Sorang pun boleh ok]
  • Tuliskan pada caption:

1) Anda cikgu dari sekolah / IPG / IPT mana.
2) Cerita tentang gambar yang dipertaruhkan. Contoh: "gambar ni diambil masa buat praktikal / PBS di................." haa, paham tak?? hehe

  • Akhir sekali, tinggalkan link entry anda pada komen.
  • Tarikh tutup contest pada 11 / 1 / 11. (11 Jan 2011 @ 11.59 p.m). Gud luck yer! 

Dengan rendah dirinya, saya pertaruhkan gambar ini..


Saya Aqilah Hamzah, bakal pendidik dari IPG Kampus Temenggong Ibrahim, Johor Bharu. (macam melapor diri tak? haha)

Gambar ni di ambil waktu praktikal dekat Sek. Keb. Tunku Abdul Rahman 2 atau lebih dikenali as STAR 2. Sekolah ni semua lelaki sebab tu tak wujud murid perempuan dalam gambar ni. Bukan sebab saya gatal nak amik gambar dengan budak lelaki je eh..ekeke.. 

Time ni ada latihan rumah sukan dan mereka tersangatlah excited. Tengok gambar pun tahu betapa excitednya mereka.

Yeah! Go Bendahara!
Cikgu pun semangat tau pakai baju sama warna dengan kamu semua. hehe.

P/s : Jom join sesiapa yang mau join.

7 comments:

IeQa aWr said...

tengs ya!
n gud luck!! ^__^

Ila Aqilah said...

welcome..
thee..thanx =)

TunTeja said...

gd luck!!! :)

TunTeja said...

anda telah di tag ye :)

http://dyatunteja.blogspot.com/2010/12/hikayat-41-main-tag-sambil-countdown.html

Ila Aqilah said...

ok tun teja =)

SYAFIQAHSALEH said...

good luck!

Ila Aqilah said...

thanx syafiqah =)