Followers

Wednesday, October 19, 2011

Wordless Wednesday Day #4

Assalammualaikum & Salam Sejahtera


Teruja tau ada majalah guna nama sama cam nama sendiri.
Oyea!
Sila dapatkan di pasaran Majalah Aqilah
Ikon Pintar Cemerlang.
Thee :)

10 comments:

Kacang Pool said...

Kayalah kak qilah lepas nie...
cukup bulan dapat duit royalti..hehe =)

Ila Aqilah said...

haha..tu lah, cukup bulan akak nak g kutip duit royalti..thee..
*macam ada je*

malekabdillah said...

adik aku suka baca majalah Ana Muslim. sebab nama dia Muslim Haris. haha.

aen said...

lepasni tiap2 bulan la kak qilah bli majalah ni.
tehee (=

Ila Aqilah said...

malek, nama sama ngan majalah buat kita eager tau nak baca majalah tu..hehe..cam tu lah perasaa Muslim agaknya..haha

Ila Aqilah said...

aen, haruslah! theee :D

Niena Pengembara Ilahi said...

heheh.... konpem tiap bulan nk beli ni kn

Ila Aqilah said...

mestilah kak niena..hehe

widya said...

puas sy cari majalah kak qilah tu. akhirnya jumpa. itu pown tinggal 1. pengisian ok sangat, tak mcm sesetengah majalah kanak2 lain. hadiahkan kat adik. punyalah suka. sy dah langgankan untuk dia. :D

Ila Aqilah said...

widya, baguslah..hehe..
elok langgan, memang sangat sesuai untuk kanak-kanak :)