Followers

Friday, October 14, 2011

Memori Tercipta

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Baru lepas baca entri Tun Teja. Terasa waktu tu pantas berlalu. Kejap je, lepas ni masing-masing dah ikut haluan masing-masing. Buat rakan PISMP ambilan Januari 2008 IPG Kampus Temenggong Ibrahim, Qilah mungkin bukan sesiapa tapi Qilah still nak dedicate lagu ini untuk semua. Terima kasih untuk 5 tahun setengah kita kat sini eh. Huhu.

video

"Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa 

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Ku ingati buat selama-lamanya"


P/s : Betul lah kata ayah, kenangan kat maktab kenangan yang paling best! Isk ;(

3 comments:

TunTeja said...

yup..kenangan terindah y takkan dilupakan sampai bila2.sedih :(

Ila Aqilah said...

a'ah sampai bila-bila..:(

ayukemboja said...

sume nk komen mesti ade ni :( haha:(