Followers

Tuesday, October 25, 2011

Pesanan Touching

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Satu hari pada minggu lepas, roomate saya dan classmates dia pergi trip selama 3 hari 2 malam. Maka tinggallah saya jaga bilik siapkan kajian tindakan untuk dijilid. Isk.

Tengah sibuk fikir cam ne nak cepat siapkan kajian tindakan, masuk satu mesej;

" Qila, tolong masukkan telkung dlm loker..terlupa tadi.tq.ko jaga diri baik2, makan je hamper 2.."

Pantas saya reply;

"Oh, qilah pasan telkung kau, okies. Tak bestlah makan takde kau. huhu."

Tetibe touching dengan mesej sendiri..huhu..tapi memang betul pun, takde roommate, sunyi hidup kat IPG.

Melampau tak statement atas ni. Haha.

Sayang roomate saya :)


P/s : Dia roomate 5 tahun setengah, 
rakan terbaik pernah saya ada.



6 comments:

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

sweet.......

malekabdillah said...

amboi. baguslah kalau macam tu. aku pun sayu nak tinggalkan tempat ni. isk

Kacang Pool said...

Baik sunggguh roomate akak.
5 tahun kat sini, memang perlu roomate yang memahami. =)

Ila Aqilah said...

izz, akak memang sweet..thee :p
*masuk bakul angkat sendiri*

Ila Aqilah said...

malek, dah boleh dah rasa sayu-sayu ni..thee..tinggal berapa hari je lagi..huhu

Ila Aqilah said...

azam, mestilah :)
rumet sangat penting.