Followers

Monday, July 4, 2011

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

Assalammualaikum & Salam Sejahtera


Photobucket

Terima kasih Cik Opie Isa sebab sudi tag saya join GA ni. 
Touchinglah! Hehe.
Terima kasih :)

Ok, nak join GA ni saya perlu tag at least 2 orang rakan blogger.
Oleh itu, dengan rasminya saya tag :
Cikgu Nurul Hidayah

Cikgu-cikgu sekelian sila klik banner di atas 
untuk maklumat lebih lanjut!
Good luck :)

P/s : GA dari Korea dengan Bandung kot. Thee. Excited!

5 comments:

Nurul Hidayah Isnin said...

qilah, kita ni asyik join contest org je..
jom kita wat contest sndiri nk?
aku bg hadiah kt kau..
kau bg hadiah kt aku.. =)

Ila Aqilah said...

haha..dekyah,tu kire contest gak ke?
dah macam tukar hadiah suka sama suka je..

Chempaka Sari said...

aku ade tag kau jugak untuk contest ni, nyah!

Ila Aqilah said...

chempakasari, kira dah langsai la ni eh ;)

Mrs. Farhan said...

Tenkiu join. Goodluck. =D