Followers

Sunday, December 4, 2011

Temuduga SPP

Assalammualaikum & Salam Sejahtera


InsyaAllah Rabu ni, saya dan rakan-rakan akan menghadiri temuduga, temuduga Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran. Thee. 

Mula-mula rasa biasa-biasa je tapi bila tengok status dan feedback daripada rakan-rakan IPG lain yang dah kena temuduga cam cuak plak. Huhu. Macam susah je. Tapi ada yang kata ikut nasib gak. 

Buat masa ni, saya hanya baca-baca buat sedapkan hati. Hehe. Saya baca nota ringkasan dari blog Hafidz dan saya buat-buat rajin scanning nota dari Portal Rasmi Kementerian Pelajaran Malaysia. Hopefully semuanya akan berjalan dengan lancar nanti.

Doakan saya eh, semoga dipermudahkan semuanya . Amiiin ;)
Buat rakan-rakan seperjuangan gak! Semoga dipermudahkan semuanya..

6 comments:

finiey said...

good luck kak Qilah :)

Ila Aqilah said...

thanx fini ;)

Tipah Va Va Voom said...

k.Qilah...smoga brjya....ape yg diorng nk tnye sngt huh?hihihi...kite kan dah amek kursus smpi 5 thun sthngah...huhhuhu

Ihsan Arifin said...

seseseseselamattttt berjaya kak :)

Ila Aqilah said...

tipah, tengoklah link yang akak bagi tu, dia banyak tanya pasal bab-bab macam tu lah..thee

Ila Aqilah said...

ihsan..dah selamat pun ;)