Followers

Tuesday, November 15, 2011

11.11.11

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

11.11.11 tarikh yang cantik kan? Tapi ada yang kata 20.11.2011 lagi cantik. Dan ada yang kata, dua-dua tak cantiklah, tak nampak apa pun yang cantik. Yelah, cantik tu kan subjektif. Lain orang lainlah taste dia.

Tapi 11.11.11 tarikh yang cantik dan bermakna buat Puan Sepupu saya; Puan Syazana. Tarikh ni merupakan tarikh beliau diijabkabulkan. Thee. Tahniah! :)

Tak mau cite panjang lebar, meh kita tengok gambar pengantin baru ni.

 *Ooppss! yang ni bukan. Haha. Saja merasmikan pelamin. Thee.*
Sweet! :)

 Ini baru pengantin baru :)



Hantaran daripada pihak lelaki. 

Kami pun nak merasmikan pelamin!

Orang-orang kuat ni. Oyea!

Bertambah dah ahli keluaga besar kami. Moga berbahagia hingga ke akhir hayat. Amiiiin :)

10 comments:

Ihsan Arifin said...

wbahagianya ehem kakak bilaaaaa lagiiiiii :) btw, skrg mmg dah start berkawan dgn perempuan. tp risau jugak takut termenggatal haha

cla said...

haha..xleh blah yg gmbo pngntin lme tu..mak n ayh..haha

Ila Aqilah said...

ihsan, tunggulah, mesti akak jemputnya. Jangan tak datang sudah. Haha.

Berkawanlah dulu, kalau ada yang berkenan barulah menggatal. Haha

Ila Aqilah said...

haha..kan sweet tu!

Niena Pengembara Ilahi said...

waaa..cntiknye tmpat dia sarungkan cincin tu

Ihsan Arifin said...

haha kak ape ni nasihat macam tu ! :D ehem aritu exam sukur dapat jwb. rasenye still dpt maintain pointer 3 and above :)

Ila Aqilah said...

kak niena, cantik kan? tapi tu belah lelaki tak tau la tempah ke buat sendiri..

Ila Aqilah said...

ihsan..haha..nasih bagus pe!

maintain tu baguslah..
mana tau boleh naik pointer dapat 1st class degree honor..thee

NOR FATIN BT. ABD MOHKSIN said...

cantik pelamin tu... tuan empunya blog bila lagi?? da abis belajarkn..thee ;p

Ila Aqilah said...

fatin, cantik! hehe
tunggu keja naaa..