Followers

Friday, August 20, 2010

Kau Untukku dan Kau Yang Satu


Ya, Kau Untukku dan Kau Yang Satu. Ini tajuk novel eh, tidak refer kepada sesiapa. Hehe.

Dalam masa seminggu ini, sempat juga saya mengisi masa terluang dengan membaca 2 buah novel, Kau Untukku karya Aisya Sofea dan Kau Yang Satu karya Nia Azalea.




Novel ini novel lama, diterbitkan sejak saya sekolah lagi. Roommate asyik promote baca novel-novel ini, jadi saya pun layankanlah since saya pun tengah tak ada kerja (sindrome observe dah selesai..hehe).

Apa yang saya dapat summarizekan, kedua-dua novel ini best. Kedua-dua novel ini mempamerkan watak lelaki yang bersungguh-sungguh berusaha menambat hati wanita yang mereka dambakan sebagai seorang isteri. Pergh! Ayat nak macam ayat novel juga. Haha.

Saya tahu, mesti ramai yang sudah membaca novel ini tapi tak kisahlah, tetap nak share! Bagi mereka yang belum baca lagi, silalah..

P/s : Lelaki tak perlu jiwang karat berlebihan untuk menambat hati wanita.

2 comments:

@R+_GaLaXY said...

Ah sudah la ko qila.... semenjak dua menjak nie nk berjiwang karat lak ko.... ape barang layan novel cintan cintun... zaman 2 dh berlalu la... org dh layan novel thriller la beb.. hahahaha...

Ila Aqilah said...

eh ko..biarla! haha..novel thriller xde la atha, yg zaila ada novel ni..qla bacala..ko ada bgla qla pinjam..hehe..