Followers

Thursday, November 18, 2010

Terima Kasih

Saya sangat suka ucapkan perkataan ini. Terima Kasih. Dan saya rasa orang yang menerima perkataan ini juga pasti suka untuk mendengarnya.Terima Kasih.

Oh ya sebelum meneruskan entri kali ini, rasanya tak terlewat lagi untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha buat seluruh umat Islam di dunia ini. Selamat Hari Raya =).

Pastinya entri kali ini berkaitan dengan tajuknya. Terima Kasih. Hehe. Saya nak ucapkan terima kasih kepada En.Dzulfadli sebab sudi tumpangkan saya balik (agak skema kan? haha). Tak lambat kan qilah ucap terima kasih? hehe. Terima kasih gak sebab bawa kami sarapan bersama. Sarapan terakhir sebelum meninggalkan IPG tercinta untuk tahun 2010. Sarapan bersama-sama Cik Zaila, Cik Athalia, Cik Dekyah, Cik Hazwani dan Cik Diyana. Terima kasih kalian.

Tahun 2010 merupakan tahun terakhir buat senior kami di IPG Kampus Temenggong Ibrahim. Saya nak ucapkan terima kasih buat mereka. Sebab tanpa mereka, belum tentu kami lepas MQA. Hehe. Kalian benchmark kami. Kalian juga penggerak kami. Kalian juga pembimbing kami. Eceh. Terima kasih. Tak lupa special thanks buat Kak Ha dan Kak Nadia yang sponsor barang dapur Zaila dan saya untuk tahun depan. Haha. Terima Kasih. Moga murah rezeki kalian semua.

Last but not least, terima kasih khas daripada saya untuk my dearest roommate, Zaila. Terima kasih Zaila. Mesej daripada kamu buat saya touching tapi honestly, qilah tak pernah rasa bengang atau marah dengan kamu. Hei, qilah mengalah bukan bererti qilah kalah bertekak dengan kamu. Haha. Tak kisahlah siapa yang suka cari gaduh kan, tapi qilah memang suka gaduh dengan kamu. =)


P/s : Dah mula rasa bahang perpisahan bila tengok senior pergi.Isk. =(

7 comments:

@R+_GaLaXY said...

terime kasih qila... hehehehhehe

Anonymous said...

mekasih gak qla...

koala lady said...

terima ksih kak qilah ;))
miss me k

Anonymous said...

qla...
million thanks to u n zaila sbb sudi tlg angkt brg2 k.ha...
sori sshkan korang....

da rase bahang perpisahan ea???
rilex dlu....
simpan dlu..awal lg...hehe

gonna miss u...
doakan k.ha dpt posting dkt2 je...
hehehe...

Ila Aqilah said...

ohoi..terima kasih atha,dya dan mira..
mira hati2 di negara org kelak..
kak ha,takde hal la..hehe..nanti turn kitorang kak haturun jb tolong kitorang boleh? haha..
insyaAllah..tp kak ha nak dekat2 ngan mane? ngan bocong ke ngan kitorang? haha..

Anonymous said...

qla..
dakt dgn famili la...
hehehe...

Ila Aqilah said...

hehe..ya, family come first =)