Followers

Tuesday, November 2, 2010

Posting----->Johor.

Beberapa hari lepas saya sudah mengisi borang posting. Kebiasaannya tahun terakhir baru nak isi borang posting, tapi tahun ini diawalkan. Mungkin bagi memudahkan pengurusan kot. 

Sebelum isi borang posting, saya ada bincang dengan mak dan kawan-kawan. Topik perbincangan mestilah berkaitan dengan negeri mana yang menjadi pilihan serta kesan dan akibat memilih negeri tersebut. Hehe. Selepas berfikir dan berbincang saya nak pilih Johor sebagai pilihan pertama (itu sudah tentulah), kemudian Melaka dan akhir sekali Selangor.

Malam nak isi borang posting itu, saya tukar pilihan. Saya hanya letak Johor sebagai pilihan pertama dan tunggal. Ok, full stop. Tiada pilihan lain. Thee..last minute tukar. Kenapa? Tanya dia. Hehe.

Bila dah isi borang posting ini rasa macam cuak pula. Life sebagai pelajar dah nak abis, lepas itu kita akan melangkah keluar menjalani hidup masing-masing. Serius, saya pasti akan merindui kehidupan kat sini. Sangat!

P/s : Harap dipermudahkan segala urusan..amin..


10 comments:

Nurul Hidayah Isnin said...

boleh tahu 'dia' dlm cte 2 sape? ahemm..

Ila Aqilah said...

dekyah, dia tu seorang manusia..hehe..
kamu pun pilih johor je kan?

malekabdillah said...

semoga berjumpa di alam pendidikan nanti. cece haha

Ila Aqilah said...

malek, mungkin masa itu kite mengajar di dalam satu zon..haha..sape tahu..

dya ilham said...

dia tu sape qla.ahem~~
hehehehe :)
best of luck!

Ila Aqilah said...

jawapan qilah sama, dia ialah manusia..hehe..
best of luck gak dya!

NUR FASEEHA SABIRAN said...

chaiyk2 k.qila =)

Ila Aqilah said...

yeah debot!
next year turn kamu plak ;)

~An-nur~ said...

ada satu pilihan je, fibi memang manje, nak juhur saje;p

Ila Aqilah said...

eh..biarla..dah penat la duk n.9..hehe
alah kamu pun nanti pilih satu gak, N9..haha