Followers

Saturday, May 8, 2010

Kejohanan Olahraga Peringkat IPGM Kampus Temenggong Ibrahim

29 April 2010, kampus kami telah mengadakan Kejohanan Olahraga peringkat kampus anjuran JPP. Senang cerita hari sukan la. Hehe. Seriously, bila fikir-fikir balik macam kelakar sebab peringkat umur macam ini masih menghias khemah, menyediakan kostum untuk perbarisan dan macam-macam lagilah. Perkara-perkara macam ini buat saya terkenang zaman sekolah. Warga STJ confirm ingatlah macam mana kita stay up menjahit kostum untuk perbarisan, berkumpul pilih atlet, hias khemah..hehe..rindu zaman sekolah. Hidup Tunku Kurshiah! Tunku Kurshiah ada Hadi, Kenya, Amin, Dyana, Zira, Pache', Dyla, Richie, Tikuk, Illi dan ramai lagi lah..

Ok, kembali ke tajuk utama..rasa kelakar tu..bak kata ayah IPTA lain mana ada hari-hari sukan macam ni, IPGM je yang ada, kau patut rasa berbangga tau..haha..Yeah! Saya berbangga! Sepanjang kejohanan ni, sempat jugalah kumpulan 5PISMP buat persembahan senamrobik. Cayalah! Saya sangat suka senamrobik ni lagi-lagi tang lagu Selamat Pagi Sayang. Bila kita boleh buat lagi eh persembahan macam ini. Saya mahu join!
Sempatlah juga jadi bidang terjun masuk acara untuk kejohanan ini. Acara apa?? Haha..adalah..

Overall, kejohanan kali ini berjalan dengan lancar. Sempat lagi kami menyimpan kenangan sepanjang hari kejohanan in. Jom layan antara kenangan kami yang berjaya dicaptured!

pasukan senamrobik 5PISMP

masih sempat memberi pose yang terbaik..eceh

favourite! sangat suka kostum hippo ni!

suka juga kostum tiger! aauumm!

not prepared at all..hehe..tapi masih suka bergambar

kejayaan yang diraih..phewitt

P/s : Ada rasionalnya IPGM menganjurkan event sebegini rupa, persediaan buat kami bakal guru!

No comments: