Followers

Saturday, May 28, 2011

Nora Elena

Assalammualaikum
Salam Sejahtera

Perasan tak ada cerita ni kat TV3?


Yup, yang ada Aaron Aziz tu dengan Siti Saleha. Tajuk dia Nora Elena. Cam dalam banner tu maklumkan, ia diadaptasi dari novel ni


Jangan tanya saya pasal novel ni sebab saya tak pernah baca. Hehe. Tapi ramai yang kata novel dia best tau, tu yang rasa tertariklah nak tengok cerita ni. 

Cerita ni main kat Slot Akasia kat TV3 dari pukul 7.00 malam sampai 8.00 malam. Waktu kritikal, waktu maghrib. Huhu. Memang confirm tak boleh nak tengok. Maghrib waktunya singkat, jadi sila utamakan hubungan anda dengan Allah eh.

Try cari alternatif lain, 

http://www.emocutez.com
*semangat menggoogle ni*

saya google cerita ni kat internet dan saya tak jumpa pape tapi Tqa Hamzah jumpa Kepala Bergetar. Terjah la link Kepala Bergetar tu.  Masalah saya selesai  *eceh macam masalah besar kan..hehe*

Rasanya, ramai yang mengikuti cerita ni sebab hero dia Aaron Aziz. Oooppss. Haha. Tak,tak bukan sebab dia tapi sebab jalan cerita dia menarik kot. Apa pun, selamat menonton :)

P/s : Zul pandai berlakon..hehe




2 comments:

mira mir said...

patot la best! novel ni sy da bca, memg best ^^ thanks bg link

Ila Aqilah said...

betul eh mira?
hehe..u r most welcome :)